Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

macsDIA

​Digitalisering foregår overalt – også på værksteder verden over. Digital service i forbindelse med serviceeftersyn og anden bilservice vil gøre dig og dit værksted mere effektiv, og på samme tid spare en masse tid. Et effektivt værktøj til at opnå dette er macsDIA – værkstedets digitale service assistent.

macsDIA - Et værktøj der gør jeres hverdag nemmere

Med macsDIA får du et samlet arbejdsflow igennem hele din process med at lave service på bilerne.

serviceskemaet udfyldes på en PC, tablet eller mobiltelefon og du har samtidig en række servicedata lige ved hånden.

Benytter du kundestyringssystemer skyder vi automatisk en PDF tilbage ind på dit arbejdskort i kundestyringssystemet og du kan derfor sende dokumentationen på dit service skema direkte med ud til din kunde.

macsDIA virker også stand-alone, så hvis du ikke benytter kundestyringssystemer så er det stadigvæk nemt at benytte macsDIA - Søg på nummerpladen direkte i macsDIA eller vælg bilen manuelt og du er hurtigt i gang med at udfylde dit serviceskema på bilen helt digitalt.

​Når du benytter macsDIA er det muligt at lade Hella Gutmann stå for registreringen af servicet direkte ind i den elektroniske OE servicebog på jeres vegne. Derved opnår man et ensartet arbejdsflow og I bruger tid på det der giver mening og ikke administration.

​Kort og godt hjælper macsDIA jer med:

  • Direkte overførsel af servicedata til bilproducentens serviceportal
  • Hurtigere arbejde med integreret data direkte på servicelinjerne
  • Instruktioner lige ved hånden med ét enkelt klik
  • Udfyldning af serviceskemaet mens der arbejdes på køretøjet
  • Flere kollegaer kan arbejde på samme køretøj
  • Enkel og hurtig bestilling af reservedele direkte hos grossisten
  • Synkronisering mellem computer, tablet og smartphone.
  • Arbejder sammen med de fleste kundestyringssystemer
  • Servicenoter direkte i systemet - Giv kunden de rette informationer
  • Send det underskrevne serviceskema digitalt til kunde​
Jeg ønsker at *
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​Service på en let måde

macsDIA baner vejen og skaber nye måder for værkstederne at arbejde med bilernes periodiske serviceeftersyn.

Det browserbaserede servicesystem assisterer jer med modtagelse, håndtering og eksekvering af serviceordrer direkte fra jeres kundestyring og vejleder den ansvarlige mekaniker igennem alle serviceprocedurer på bilen.

Anvend macsDIA på computer, tablet eller smartphone - macsDIA understøtter alle platforme, så alle kan benytte systemet på dét apparat, der ønskes. Alle de vigtige servicedata stilles til rådighed, sammen med arbejdsprocedurer og køretøjsoplysninger, så arbejdet på bilen altid påbegyndes med alle de nødvendige informationer ved hånden.

​macsDIA understøtter en lang række sprog og kan tilpasses til den enkelte bruger, således du og dine kollegaer nemt kan tilpasse systemet efter jeres individuelle behov. 

På denne måde sikrer du en høj effektivitet på arbejdspladsen samt et godt arbejdsflow. 

Det færdige serviceskema kan i macsDIA ligeledes vælges på flere sprog, hvis der er behov for dette. 

​Når servicearbejdet er udført og serviceskemaet afsluttet, bliver det færdige serviceskema automatisk overført til arbejdskortet i kundestyringssystemet.*​

*​Funktionen forudsætter en teknisk integration imellem kundestyring og macsDIA.​

​Overfør dit service til bilproducentens serviceportal - med et enkelt klik

​​Har bilen en elektronisk servicebog hos bilproducenten, kan macsDIA også hjælpe med at overføre det afsluttede serviceskema dertil.

På denne måde slipper du for at oprette og vedligeholde de mange serviceportaler samtidig med, at der spares tid på dokumentation og registrering.

macsDIA understøtter nedenstående bilproducenters OE-serviceportaler.

Audi​

Jaguar​

Mini​

BMW​

Land Rover​

Seat​

Cupra​

Mazda​

Skoda​

Ford​

Mercedes-Benz​

Volkswagen​

macsDIA gør det let at dokumentere arbejdet

​Når du anvender macsDIA på smartphone eller tablet, har du mulighed for at fotodokumentere dit arbejde​ og gemme billederne direkte på det enkelte servicepunkt - alt imens du arbejder på bilen.

Du kan f.eks. anvende funktionen til at dokumentere fejl og mangler, der findes på bilen i forbindelse med serviceeftersynet. Eller du kan tage før- og efterbilleder, så du på bedste vis kan dokumentere og præsentere de udførte inspektioner og reparationer for dine kunder.

Ønsker du at printe eller sende den endelige servicerapport til kunden, har du både mulighed for at vælge om servicerapporten skal udarbejdes med eller uden billederne.
Du kan derved frit vælge, om du ønsker at anvende fotodokumentationen som en ekstra service over for kunderne eller til intern dokumentation og kvalitetskontrol.

Uanset hvilken fremgangsmåde du vælger, kan macsDIA nu hjælpe dig endnu bedre med dokumentation af arbejdet

Hella Gutmann Solutions A/S

Lundborgvej 16, 8800 Viborg​

Klik her for rutevejledning

CVR​: 87816613

Kontakt​

Telefon: +45 86 60 28 88

E-mail: info@hella-gutmann.dk

Åbningstider:

Mandag – torsdag: 08.00 – 16.00

Fredag: 08.00 – 14.15

Telefontider​:

Mandag – fredag: 08.00 – 16.00

Fredag: 08.00 – 14.15

Tilmeld nyhedsbrev

© Copyright Hella Gutmann Solutions A/S 2024